fredag, oktober 20, 2017

Sky-video

Jag lever, är frisk OCH det är fredag! Bättre än så blir det väl inte? Kom just hem från min hudläkare som inte tyckte jag genast behöver operera några födelsemärken som jag gått och oroat mig för. Läkaren tyckte ändå att jag skulle kolla upp dem igen efter en tid för att följa med eventuella förändringar.

Nu har jag alltid älskat att sola - catcha bruna - och jag har bränt mig rejält flera gånger som yngre. Och för att spä på cancerskrämseln så sprang jag som 15-16-åring på solarium titt som tätt. Solariet fanns i samma utrymmen som video-uthyrningen i Kyrkslätt. Vad hette det där stället... har helt glömt bort namnet... måste ringa till Annika som kommer ihåg allt... Var det Sky-video? Ja, men så hette det ju!

VHS-videon och solarium i samma butik! Låter som 80-tal, men det var 90-tal i Kyrkslätt.

Ikväll blir det fredagsmys och 18-tiden sitter vi fastklistrade vid P3:s fredagsmix för att lyssna på Özgürs nya låt som enligt rykten av Lina spelas då. Spännande!

Skål och ha en fiiiin fredag

Jag färgade mina solglasögon mörkare - föra att jag kan - fast lite hemlagat är det ju:) 





Inga kommentarer: